Economie

Bronzen Tapknop voor Kiri Casino Bowling Center in Hoogeveen

Zoeterwoude, 15 januari 2016 – Voor een gastvrij ontvangst, goede bediening en één van de best getapte biertjes in regio Oost-Nederland kan je bij Kiri Casino Bowling Center terecht. De horecazaak is namelijk de winnaar van de Bronzen Tapknop 2015 en behoort daarmee tot de top 3 van de regio.winnaar-Bronzen-Tapknop---Kiri-Casino-Bowling-Center De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en blinkt uit in gastheerschap, service en bierbehandeling. Eigenaren André Kirindongo en Maik Kirindongo namen deze bijzondere onderscheiding in ontvangst uit handen van Frans Fleer, Accountmanager Oost-Nederland, HEINEKEN Nederland. De Gouden Tapknop ging naar Ons Lagerhuys uit Garderen. D’olde Soldoat uit Genemuiden sleepte de Zilveren Tapknop in de wacht.

De uitreiking van de Gouden, Zilveren en Bronzen Tapknop 2015 is onderdeel van het Goed Getapt kwaliteitsprogramma van HEINEKEN Nederland. “Al meer dan tien jaar helpen we Nederlandse horecazaken met trainingen en workshops naar kwaliteit in gastheerschap, service en bierhandeling”, vertelt Frans Fleer, Accountmanager Oost-Nederland, HEINEKEN Nederland. “We toetsen de horecazaken die deelnemen aan het Goed Getapt programma aan de hand van mystery guests. Zo kunnen we garanderen dat de gasten bij Kiri Casino Bowling Center op de goede manier van hun bier kunnen genieten.”

Trots op bekroning
Eigenaren André Kirindongo en Maik Kirindongo van Kiri Casino Bowling Center zijn erg trots op de Bronzen Tapknop. “Het is geweldig dat we hebben gewonnen. We doen mee aan het Goed Getapt programma om onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Dat resulteert direct in meer werkplezier en meer waardering van onze gasten. Dat we daar nu ook nog deze prijs aan toe mogen voegen, is voor ons echt een bekroning!”

Over Goed Getapt
De verkiezing van de Gouden Tapknop 2015 maakt deel uit van het Goed Getapt programma van HEINEKEN Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Zij zijn herkenbaar aan het Goed Getapt-gevelschild, een kwaliteitskeurmerk voor onze ondernemers. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Tapknop worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens 4 keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Goed getapt bier, maar ook het op de juiste manier serveren en behandelen van speciaalbier betaalt zich uiteindelijk uit in tevreden gasten die vaker terugkomen. Dit jaar reikt HEINEKEN Nederland in het kader van het Goed Getapt programma ook prijzen uit aan de best presterende restaurants of eetcafés, de beste sportkantine en de beste nieuwkomer van de regio.

Geef een reactie