Hoogeveen – Door het verkopen van rollen KING-pepermunt heeft H.Z.V.V 4 wederom een fantastisch bedrag op gehaald voor Serious Request. Vanaf oktober is het team bezig geweest met het verkopen van pepermunt voor het Glazenhuis van 3FM die dit jaar in Heerlen stond.                                                        chequebox
Dit jaar werd er aandacht gevraagd voor jongeren die moeten overleven onder de meest extreme omstandigheden in oorlogsgebieden. The Next Generatie verdient toekomstperspectief, maar daarvoor is wel opleiding en persoonlijke ontwikkeling nodig. Voor deze stille ramp, deze miljoenen kinderen en jongeren, zamelen de Dj’s van 3FM samen met de rest van Nederland geld in voor het Rode Kruis. H.Z.V.V 4 hielp voor het 4e jaar op rij mee met deze actie. Er werd weer massaal pepermunt verkocht die gesponsord werden door KING Pepermunt Nederland. De pepermunt rollen werden verkocht voor €1,- per rol. Nieuw dit jaar was dat er 3 verschillende smaken pepermunt gekocht konden worden. Naast de smaak Original was er ook de keuze uit Extra Strong en Vleugje Drop. Vooral die laatste viel in de smaak en was zo uitverkocht.

De mannen van H.Z.V.V 4 hadden vooraf een streefbedrag in het hoofd. Vorig jaar werd er € 1704,- euro opgehaald, dus alles wat daarboven kwam was mooi meegenomen. De pepermuntverkoop liep tot 22 december, op deze dag werd de cheque aangeboden aan het Glazenhuis in Heerlen. Dit jaar heeft het 4e een bedrag opgehaald van €2100,- euro, daarmee hebben ze het bedrag van afgelopen jaar overtroffen en hebben ze zichzelf voor volgend jaar wederom een nieuwe uitdaging gesteld. H.Z.V.V 4 wil iedereen bedanken die haar/zijn steentje bijgedragen heeft aan deze succesvolle actie. Volgend jaar staat het Glazenhuis in Breda, ook dan zal er weer een actie opgestart worden door H.Z.V.V 4.

Door Henk Boer

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.